KLUBBEN – FÖR STORA & SMÅ UPPTÄCKARE

Gillar du pyssel, kunskap och roliga aktiviteter? Då borde du komma till KLUBBEN! Här träffar du bland annat SKHLM:s egna upptäcktsresande figur Filuris. Vid varje tillfälle bjuder KLUBBEN på nya teman och nya historier från Filuris som alltid har mycket att berätta och visa – kunskaper som du kan ha nytta av hemma, i skolan, i trafiken eller i naturen.

KLUBBEN är SKHLM:s alldeles egna barnklubb. Med lärande och kreativa och roliga aktiviteter får barnen mer kunskap om teman såsom hållbarhet, återvinning, återbruk, miljö, rörelser, hälsa. KLUBBEN hittar ni i LEKHOLMEN, SKHLM:s lekyta vid Food Court.

PROGRAM 2024

• 27 januari kl. 12-16
  • 24 februari kl. 12-16
  • 30 mars kl. 12-16
  • 27 april kl. 12-16

Nytt för i år är att vi kvalitetssäkrar KLUBBEN för de som vill delta, detta innebär att vi har ett max antal deltagare på 15 barn, varje barn får delta i max 30 min, detta för at alla som vill vara med ska få vara med. Filuris träffas utanför LEKHOLMEN för att skapa lugn och ro för de som vill delta i aktiviteterna inne i LEKHOLMEN. LEKHOLMEN är öppen för vanlig lek alla dagar som inte KLUBBEN är på plats.